kepacinusa

nedjelja, 21.05.2006.

changes (2/24/06)

Ajde, daj vise da se I ja javim, nije proslo ni mjesec dana vec dobivam prituzbe….
Radi se, radi, nosi semestar, nove stvari…
Bilo je svakakvih pizdarija I planova u djiru, neke sam pokrenuo, neke odustao, druge odgodio...
Najveca promjena koja se dogodila je bila bomba na sastanku u utorak,,, nas slavni trener, sazvao sastanak, svi smo mislili da ce drzat lekciju kako slabo treniramo, a on veli – odlazim za 10 dana.
Dao ostavku na mjesto trenera i athletic director, dobio je posao u texasu, NCAA div II, bolje placen sigurno, a valjda se I oce ugurat u tu vecu organizaciju (mi smo u NAIA, manje skole) I probijat se dalje u karijeri… ovdje je bio bog i batina, mogao je sta je htio, tamo ide bit pomocni trener.... valjda on zna.
Bit ce da je stvarno puno bolje placen... uostalom, zasto bi otisao u texas, wichita falls, tamo je i bog reko laku noc, 2 sata od dallasa i toliko od oklahoma cityja....
Ja jos uvijek ne mogu njega zamislit da cuti i slusa, ali eto, sam si je odlucio, svi smo mu pozeljeli srecu...
Mozda ce neki igraci cak ic s njim, dosta ce ih diplomirat, tako da ce doc dosta nove krvi… pretpostavljamo ko ce bit novi trener I sve brine koliko ce taj bit sposoban nac par dobrih igraca.
Kako bi rekao Aco Starcic – nikad ne znas sta je dobro, sta je lose....
Tako da ja ne brinem puno, bit ce sta treba bit, istina da sam od nevoljenog sina ovog trenera postao “punopravni clan zajednice” jos krajem proslog prvenstva I bio unutra u najvaznijim utakmicama, tako da mi njegov odlazak ne predstavlja neku radost ni nezadovoljstvo... Let it be.
Ali tu vecer kad je to rekao, histerija, ludnica, jedno 90% igraca je sjelo na kompjutere, pocelo trazit ekipe I razmisljalo kud ce I kako ce… I meni je palo na pamet, ali tu sam pri kraju, pa mi je odlazak kontraproduktivan sto se tice skole.. ko zna sta ce se jos desit do kraja sezone, ali zasad se otprilike zna ko ostaje, ko je na putu, ko sigurno odlazi...
Nije da svi vole Lancea toliko, nego je on znao nac dobre igrace i imao sve u rukama, ovako je sad pitanje sta ce bit, ko ce doc, ljudi se boje nesigurnosti...
Jao, ako dodju neka americka djeca koji ne znaju kopacke zavezat, svi stranci ce samo dic ruke od svega i poslat sve u 3 mile materine....
Taj novi trener koji bi trebao doc je dosadasnji trener zenske ekipe, ima tu nogometni klub, u nedjelju idem nesto radit za njega, sigurno je da ce znat vise o nogometu od Lancea, ali koga to briga, kad je opet svaki stranac doktor nogometa za ovdasnje trenere (cast izuzecima koje ja doduse jos nisam upoznao)...
Prije nego se ta vijest objavila smo poluleggero trenirali, u dvorani stalno, nije jer je zima, nego zato jer nemamo svoj teren, pa dok je sezona posudjujemo teren od susjednog Merrit Collegea...
Ja nisam ni trenirao, bio sam bolestan jedno 10 dana, nadrogiran ko konj pred utrku cijelo to vrijeme dok me je proslo, pa ako sam ignorirao neke od vas, onda znajte da je to bilo zato,,, covjek pod dozom ne moze bas nesto produktivno stvorit...
Kad sam dolazio, desila mi se jos jedna od najcudnijih stvari svih vremena.... U letu iz amsterdama je bilo toliko mjesta, da sam ja preko oceana letio spavajuci dok sam lezao preko 4 srednja sjedala!!!!! Ne znam kad se to desilo u nekom avionu, da ima toliko slobodnih mjesta… sjedim ja tako, svi se s nevjericom gledamo koji kurac ima toliko mjesta I samo se ceka da se netko prvi razvali... ko ce drugi nego balkanac, u roku od 3 minute su sva srednja sjedala bila prepuna pokrivenih tjelesa koji su odlucili spavat do seattla... i ponovo mi je avion iz europe za USA kasnio, pa sam propustio slijedeci povezni, mozda je to neki znak koji bih trebao shvatit? Ma....
Onda sam se jedno 2 tjedna zajebavao s rasporedom predmeta, slagao koja cu predavanja kad imat, odustajao od nekih predmeta, uzimao druge i tako da sam se sad stabilizirao na slijedecem i pohvatao sve u cemu sam kasnio:
· English 1B – oces neces, diplomu ti ne daju bez toga nigdje. Sve u svemu, bit ce dosadno sranje pisat eseje.
· ISAC 4 – tzv. Contemporary world. Nas faks ti ne da diplomu bez tog. Danas smo imali ispit. Razne teme se vrte, od evolucije vs. creacionizma do ruske revolucije.
· Communication in group processes – meni najzanimljivije, predmet se bavi leadershipom, conflict management, radom u grupama, odlicno, odlicno!
· Contemporary families – jedan zakon predmet kojeg vodi jedan zakon profa (moj drugi advisor), za zadacu moramo procitat nesto iz Bibilije I onda o tome ide rasprava na satu I zavrsimo s komentarimo o Oz-u… za sve koji to nisu pratili dok je bilo na htv-u, Idioti!!! Cini se da je moj prof gledao. Inace, taj stari zavjet je totalna sprdacina, kaze nas prof – u ovoj prici se nekad rijec prevodi kao “2 andjela”, nekad kao “2 stranca”. Ajme izvora.... pouzdan si ko crnogorac kad kaze da ide radit... prof je poprilicni genijalac, a jucer je dosao na predavanja u starkama,,,, u starkama!!!! To nose samo padavicari, kako bi Pop rekao. Punkeri, padavicari...
· World politics and geography – to sam uzeo jer mi se broji kao predmet sociologije, kaj mi inace treba raspravljat sam sa sobom da UN znaci United Nothing, kako bi Igor reka....predaje mi sister Chris, casna sestra sa Havaja, grckog porijekla (druga polovica obitelji)… inace je bog I batina u politickim zbivanjima u svijetu, na tome je i doktorirala... zena je totalno luda, koliko sam cuo poznato je da pusi travu sa studosima, ili je bar to cinila, dok sam ja bio u njenom uredu pricala je na phone i svojoj frendici s kojom na ljeto ide u Italiju vikala “you can kiss my ass”... casna sestra, e, bogobojazna katolkinja...zamisli profesora na faksu koji dok predaje dovuce si stolicu na koju digne noge, naravno sve to vrijeme sjedi na stolu... to je ovdje skoro normalna stvar, studos moze jest, spavat, pit, uc, izac, radit sta hoce, profi su isto tako relaxed, poprilicno ih boli uvo kako ce izgledat dok predaju.....ovaj drugi frajer u starkama je kao casna sestra naspram ove ludare.... inace je totalno simpaticna, ubija homorom, ironija do boli, predavanje znamo poceti sa snimkom sa comedy central di se isprdavaju sa stanjem u svijetu…
svaki studos treba napravit prezentaciju o nekoj zemlji koju izabere, naravno da cu ja o otadzbini… ali ima jos jedna cura, ne zna 3 rijeci beknut hrvackog, did I baba su joj Hrvati, pa je ona isto pricala o Hrvatskoj, donijela sljivovicu, pelinkovac i krostule, pokazivala video u Plitvicama i tako... ja si sad smisljam sta cu ja pricat, budem im sve ono od cega bi oni pali na guzicu, kao sto ja milijun puta padnem na guzicu otkad sam tu... pao sam jos jednom, bas neki dan na tom predavanju, ovi Ameri si uzmu neku zemlju koja ih interesira, pa je onda jedna totalno zaruzila sa Njemackom... navodno je Njemacka centar mode (stvarno nisam znao) od 1952 kad su svabe stvorili neki institut za dizajn ili tako nesto, pricala je koliko imaju minerala i ruda i jedva procitala nekoliko poznatih ljudi od kojih je jedan bio Tommy Haas. Ako je to jedan od poznatijih svaba, onda su stvarno u kurcu... Nista ono o Hitleru, autoindustriji, pivo, oktorberfest, gay parade, istocna/zapadna... to ti se desi kad tjeras ljude da rade nesto za sta im se apsolutno jebe, pa onda takve prezentacije ispadnu.... Njemacka centar mode... jos je donijela neku hranu iz nekog svapskog restorana, svi su lizali prste, ajme svabe ne raspoznaju pohano od komada drveta, koja njemacka kuhinja.... nisam se htio uplitat i bit rompipalle, pa san je pustija da baulja ca ce, oprostio sam joj bar sta je rekla da je nogomet glavni sport tamo,,, bar nesto.... zanimljivo mi je bilo da ljudi nemaju pojma ko su Boris Becker i Steffi Graf, ona ih je navela kao poznate ljude “accoding to the internet”.... takve neke stvari mi jos tesko sjedaju, ali bit ce da kako ja ne znam nijednog bejzbolasa, tako je valjda ok i da oni ne znaju ko je Stefica i ris-bo. A koliko mozes bit van bilo kakvih zbivanja, dokazala mi je jedna odbojkasica… ja i Svedjo smo gledali olimpijadu i nesto srali (standardno), cura se jadna zatekla usred razgovora… pitali smo je di se odrzavaju olimpijske, nije znala, pa da ju ne mucimo i cinimo da se osjeca lose jer ne zna rekli smo joj da je Torino u Italiji… dobili smo najiskreniji odgovor – Good that you told me, I wanted to say California… poumirali smo svi od smijeha… i da se odrzavaju u Californiji, ona ne bi znala. Ma jebe joj se zivo.
Upravo sad me zvao momak od kojeg smo planirali kupit autic, i sutra ga trebali ic pogledat, prodao ga je veceras, fucking hell, ko oklijeva masturbira ili tako nesto, morat cemo potrazit nesto drugo…
Plan je bio kupit autic odmah na pocetku semestra, da se mozemo vozit u Berkeley na predavanja i ic van i svukud, ali kako se moj cimer kojem sam ja sve prepustio ulijenio, otegnulo se i sad vise nema ni pritiska da ga se nadje odmah, i naravno, sve moram sam, jer inace ne bude nis od svega… od predavanja u Berkeleyu sam odustao ovaj semestar, previse stvari je bilo na kupu odjedamput, bit ce slijedeci vremena za to, imat cu vremena sve organizovat i izabrat si kaj ocu… bio sam na najboljem putu da uzmem Native American Philosophy, ali eto, some other time.
Jedno vrijeme sam bio jebeno isfrustriran sta nisam mogao gledat europsko prvenstvo u rukometu, jer taj sport ovdje ne postoji ni na vijestima, ono kad javljaju rezultate, to je kao da se recimo odrzava svjetsko prvenstvo u pikadu kod nas…. Dapace, zanimalo me da li uopce ima koji klub ili tako nesto ovdje, i isao sam potrazit na google united states handball association ili tako nesto, i prvo naljetio na ovu stranicu http://www.ushandball.org … klikni na link i zaprepasti se sam sto je to handball ovdje… nasao sam nekako i pravi handball, pitanje je samo di toga ima u USA, ali evo sto im pise za postat sudac – „Please fill out our sign-up form, so that we can get started! And remember that there is NO experience necessary whatsoever. We will show you the game, the rules, and you will earn your certification in 3 to 5 weeks!” mozda postanem I rukometni sudac, nogomet sam vec poceo ovdje….
Da, to nisam ni spominjao do sad, poceo sam sudit, srednjoskolska liga, linijski sudac, oko 30-ak dolara po utakmici, nije lose da upadne nesto… sezona je tu zavrsila tek sto sam poceo, ali pocinje opet u 4.mjesecu… ma ko bi to kuzio, nema apsolutno nikakvog smisla…. sudio sam curama cak neku vecer, tamo sam se I prehladio doduse, to sam jos nekako prezivio, ali kad je jedna ekipa dosla co-ed, skoro sam poceo plakati… co-ed vam znaci da nemaju dosta muskih za ekipu, jer svi igraju neke druge sportive, pa onda I cure igraju s njima…. Ma da se rasplaces, sta bi drugo…. O nivou igre – no comment. Jedna ekipa je pobijedila drugu 11-0. ekipa moga brata bi ovim “jacima” utrpala 20 komada. Umro sam samo od smijeha kad sam vidio jednu ekipu, svi, ali bas svi Mexosi, I trener, pricaju spanjolski medjusobno, igraju normalan nogomet, ali ipak meksicki, spor, lijen… ajde, bar je lopta na podu… a da ih vidis, svi isti, dugokosih vise nego u talijanskoj ligi, smedje puti, adolescenti pa su im svima krenuli oni prvi brcici koje nitko da obrije, samo se sprdaju, vicu jedan na drugog “cabron, pendejo”, zivi smijeh na terenu…
I moj suigrac Amer Mike sudi sa mnom… on je golman, dusa od covjeka, totalni car, europljanin ustvari po ponasanju, ne lici na Amera… dao mi je I svoj auto da sam idem na utakmicu, naravno da sam 2 puta fulao cestu, I ko zna koliko cu jos puta… drugi put kad sam isao sam, htio mi je dat Cadillac od svog starog, hvala lijepo ali ne vozi mi se auto od 50,000 dolara… da ga sjebem, sjebem se…. Vladi veli da su perverzno bogati, za thanksgiving su isli u Tahoe kod njih u vikendicu, starci su mu dosli sa privatnim avionom, ne njihovim, vec su posudili od susjeda – Francisa Forda Coppole. Bez obzira sto imaju para ko Bank of America, momak sudi iz istog razloga kao I ja, da bi zaradio neku lovicu, jer si zivotne troskove sam placa, valjda je zato I supernormalan, nerazmazen…
Kad smo kod Tahoe, isli smo I mi u Tahoe, na skijanje, prosli petak je Lepi prvi put u zivotu stao na skije I bacao se po snijegu kad nije znao zakocit… ucio me moj bivsi cimer Daniel, imao strpljenja sa mnom, covjek je rodjeni pedagog… nije ni cudo da je lani u Svedskoj radio sa autisticnom djecom… tako nesto sam mu I ja bio… J bilo nas je jedno 50, skola je sve organizirala I platila, zajebancija do boli u svakom slucaju… ko bi rekao da cu prvi put u zivotu skijat u Californiji!!!! Tahoe je jedno 2 I po sata odavdje, na granici s Nevadom... drugi put u Nevadu, bit ce Las Vegas valjda... :-)
Ajde, dosta je sranja, no sikiriki, gren ja spat
Jubac
Hlaps
p.s. svi znamo za velebni skype, sad je dosla do mene informacija o jos jednom programu – zvanje s interneta bilo koji broj u biranim zemljama, a i Hrvatska je u izabranom drustvu, BESPLATNO. Evo linka, pa kome je potrebno da zivka okolo po svijetu, moj nick tamo je kepacinusa. Ajd. http://www.voipstunt.com/en/splashvoipin.html

- 02:51 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • storije iz kalifornije...

Linkovi