kepacinusa

ponedjeljak, 19.12.2005.

end of first period + slike! (12/19/05)

Eko, sad san bacija oko ca san to piskara zadnji put, opet je proslo dosta od toga…
U zadnje vrijeme je bilo nesto ucenje i jos vise tutoringa, pa sam bio poluzakurac, bolestan opet nesto, sad sam se rijesio svega toga i imam par slobodnih dana da dodjem k sebi, spakiram stvari i nacrtam se doma!
Da, da, u sridu u 3.30 slijecen u Veneciju. Ovu sridu, da! Imam 3 dana jahanja do doma, jedno 25 sati po aerodromima, u seattleu i amsterdamu....
Doma cu imati vrimena sve ovo prozvakati, ca se sve izdesavalo u mojen zivotu, tolike promjene, kako da zivin u neken filmu mi se nikad ucinilo...
Benc, speran da se liga igra u petak, a?
Ana mi je rekla „ajme, sta ga psujes u mailovima“, da rascistimo jednu stvar, ja ne psujem, ja se izrazavam, dobro ili lose to je druga stvar.
u rijecniku engleskog fino pise „curse“ - Wish harm upon; invoke evil upon; ili „abuse“ - A rude expression intended to offend or hurt; to se meni nije desilo u nijednom mailu i kad se desi da pozelim zlo nekom ili necem, onda cu bit zabrinut za svoju dusu (kao i svaki put do sad) :-)
Daj, da zaokruzin s ton skolon za ti semestar, ki san za nju i dosa vamo...
Kako i inace, ja cu tote misati kako mi ca pade na pamet, po svin jezikima kako mi dodje, malo po istrijanski, malo po hrvacki, malo po svebalkanski, malo po americanski, pigeon english recu tote, oliti galeblji hrvacki (galeb je vec morski nego golub, ca ne? :-) a sad san i covik od svita, pa se to more tolerirat, ca ne?
Nego, ca san poceja...
Skola da, uva moja skola je justo easy, piece of cake, vaje i ameri to recu, a onda stvarno znas da je laka. Ca meni kako melem na ranu.
Ne pratin bas ocjene, ali da ne budu sve A, bin se napro razjadija i ima bin i zasto. A i stipendiju bi mi skratili da ne drzin prosjek, pa se ni za zajebavat.
Uglavnon, stvarno mi pase da skola ni prezahtjevna, imas vise od zivota, iako uzme pun kurac vrimena. Stvarno, forsi nesto manje nego doma, ali neznatno, samo ca je sve to rasporedjeno drugajce.
Vec sam opisivao kako svi ti pejperi, eseji o ovom, o onom, napravi internet research, za social psychology smo morali provest experiment, ima toga..
Da sam citao i pripremao se za class kao sto sam trebao – di bi stigao... :-)
u petak sam imao zadnji final (tu imate 3 midterma i zadnji final test koji zaokruzi semestar, a nekad ni nema finala, zbroje se midtermi i to je to). Zadnji ca san pisa je bija esej od 10 stranica, 3 sata, kao da te niki stuka imas osjecaj potlje... mislin, ne moras ti napisat 10 stranica, ali evo – dobijes 7 odlomaka iz najstarijih knjiga i epova na svijetu, interpretiraj otkud su i sta oni znace u danasnjem svijetu, nadji paralelu i pisi. Manje od 7 nemores napisat anke da su ti mozak amputirali i stavili karburator umjesto (to je valjda neki dio motora, ali ubi me ako znan za ca sluzi). Recimo, egipatska knjiga mrtvih, ono vaganje srca preminule duse, ako ti je srce cisto bit ce lakse od pera (da cujem, ko je spreman pred bogove, a?!a?!).... i onda povezi sa danasnjim nazorima na svijet naseg drustva. Je li nama srce bitno ili smo znatno licemjerniji? Mos mislit sta sam pisao,,,mozes napisat novu mahabharatu o tome. Ili samo 1 red, koliko ti imas za rec ustvari.
Ja sam jedini koji je i prije cuo sve to iz povijesti, tako da sam davao instrukcije. Skupi se par ljudi, pa im ja pricam ko je Hammurabi, pa razvijamo taj esej. Znaju ljudi mislit, superzanimljivo je to u tom study group, samo sta se ponekad izgube u vremenu i prostoru da crknes od smijeha.. neki dan je charlie na satu izvalio da je rimsko carstvo bilo u aziji (mislio je na dio koji je bio u maloj Aziji)... onda se zacuo glas iz zadnjeg reda, „fuck no!“, koji kunem se, nije bio moj, casna pionirska, ako lazem ne volim tita.
Uglavnom, pitam ja ovog Beta da ponovi sve za taj dio eseja sa srcem, ovako meksos to prepricava – „so, the motherfucker dies and his soul is judged. The Gods are there sittin', just chillin' and he recites them these verses to say he didn't do any shit...“
Ona fiziologija je hvala bogu iza mene, ajme dosade, srecom da je to sve sta sam ucio u srednjoj, pa laganini. Trudit cu se da slijedeci semestar ne moram slusat fiziku i kemiju (spojeno u jedan predmet), koja je svrha izgubit tamo milijun sati i onda ima 99,78% na ispitu. Nije to nikakva genijalnost, nasa kemija i fizika u srednjoj kod prosenice je znanstvena fantastika ovdje. Pokusao sam to prebacit kao predmet iz srednje, jer su Svabi i Svedju prebacili 20-ak credita iz srednje, ali u agenciji koja prebaje akademske papire su mi rekli „Croatia is not on the list“. Ma jebo sam im sve po spisku, komunisticko skolovanje je najteze na svijetu, di vi zivite?!??!?!?! Mozda mi furamo demokraciju sad, ali skola je ostala ista. Razlog je bio sto hrvacki sistem „nema naprednih predmeta“... pa svi su napredni za vase pojmove u gimnaziji!!!! a di bi strpao napredne predmete u 35 sati tjedno sati, ajde pliz reci mi? Ne kazem ja da je nas sistem bolji, ja bi ga prvi promijenio, sranje kroz gusto granje kako bi rekao moj stari Murinjo, ali kad sam se vec provukao kroz to izgrebane guzice, let me be.
Ovdje sve ima kroz par nivoa, tako recimo matematika se nudi u 3-4 nivoa, za razne majore moras polozit razne nivoe, negdje samo onaj pocetni, algebra, negdje precalculus. Meni se to svakako vise svidja jer je normalnije, individualnije. Kladim se da bi 50% vise studenata proslo ekonomiju da nas ne pilaju s onom matematikom toliko. Ovdje ima jedan momak koji je trkac, nema 3 ciste o nicemu, ali polako, mrvu po mrvu, ja sam mu tutor i polozit ce prvi nivo, pa mozda drugi i dosta. Da vam docaram, neki dan sam mu objasnjavao pojam 2/3 nakon sto mi je rekao da je to vise od 1. 9-4, on na prste!!! Na prste!!!! ali eto, daju ti tutora, svaki dan ako treba radit s njim i platit ce te za to, dobit ce 2-3 i vozi, ionako mu je to nepotrebno u zivotu. Matisa mu je science fiction, ali momak se svojevoljno dize svaki dan u 5 ujutro i ide trcat dok svi mi spavamo, to je pravi amerikanac, iako on ni nije amerikanac. Peruanac koji zivi tu jedno 15 godina, a prica engleski losije od internacionalaca. Ne bi nikad dosao na faks da nije odlican trkac i da ga ne guraju u svemu ostalome. To je sistem tu, daleko od perfekcije po mom misljenju, ali puno prikladniji covjeku nego nas. Ne izadjes istraumatiziran iz skole kao vecina nas. Sve sta ti je neophodno za zivot je pisat i 4 osnovne racunske, dalje ces ionako sam naucit sta te zanima ili zivot usmjeri. Tko ne uci, taj se u zivotu muci ide neka stara jugoslavenska, jelda? Ucenje naravno nema nikakve veze sa skolovanjem u tradicionalnom smislu.
Isao sam dogovorit sa profesorom Turcinom da ja polozim final iz fizike prvi tjedan predavanja slijedeci semestar i zaboravim da to postoji. Razmisljam sta cu jos uzet od predmeta drugi semestar, english 1B i communication mi je obavezan, neki sports psyc ili tako nesto mozda na Berkeleyu, i jos jedno 3 iz sociologije vjerojatno.
Da, zadnja stvar koja me je ovdje pokosila je bilo zadnjih par predavanja iz te fiziologije....
Gledam ja u syllabus, pise teorija evolucije, to ucimo... ovdje je to velika debata, evolucija ili bozja kreacija, americko drustvo ima tih debata koliko oces, potrgani su na pola, svi misle da moraju uzet neku stranu u raspravi oko abortusa, smrtne kazne, evolucije, razvoja maticnih stanica, affirmative action i ne-znam-ja-sve-cega...
Dobro ajde, teorija evolucije, to svi znaju, valjda cemo onda moc razvit diskusiju i o toj drugoj perspektivi, kako je priroda toliko inteligentna i prepuna cudesa da je valjda to morao bog crtat, i znanstveno prozvakat i tu teoriju (to nije samo crkva ovdje, znanstvenici rade na svemu),,,,to sam si ja mislio... ali sipak!
Prva recenica moje profesorice – „1999 je u svetoj drzavi Kansas, drzavni odbor donio odluku da se ucenje o evoluciji izbacuje iz drzavnih skola“. U mojoj glavi – muk! Tupost, preispitujem svoje slusne organe citajuci handout (papir s predavanjem), pa izricem nepovjerenje vlastitim ocima dok citam istu recenicu na papiru, jos jednom me je Amerika osinula gromom iz vedra neba. Kad sam se pribrao, pitam vladimira sta oni uce u svedskoj, nikad ista osim evolucije, kao i mi, sve ostalo je religija (nekad smo i mi poprilicno glupavi).
Da se razumijemo, ja sam prvi kojem ta teorija o evoluciji nema previse smisla, a i sva je krivo interpretirana i inkoroprirana u nase drustvo, ali da se uopce ne uci u skolama... pa nismo u europi u srednjem vijeku kad zene nisu smjele citat!!! I da, vazna rijec u recenici je – drzavnim skolama, jer ako imas privatnu skolu mozes ucit da je zemlju izgradio jedan jedini mrav, noseci zrno po zrno iz druge dimenzije u kojem 2pac jos zivi, kao bijelac bez zubiju...
Dakle, do 1999 se je ucilo sve, i ja sam za to, neka ljudi misle sami za se, pa nek si svatko nadje svoju istinu... dakle, u evoluciji, sve je stvar slucaja, sve su mutacije DNA posve slucajne i prezivjeli su oni koji su rodjeni bili prilagodjeni prirodi (nicijom zaslugom, iskljucivo pukom srecom), ne oni koji su se prilagodili prirodi.. dakle, sve one gluposti kojima ljudi opravdavaju svoju zlocu „najjaci opstaju“ i zasluzuju to su price za laku noc. Ali to svi vec znamo. Pozivam moju tetku da veli koju o tome ako osjeca potrebu. Meni ta teorija evolucije zato i smrdi, ili to samo moj ego ne zeli prihvatit da to sta ja sad sjedim ovdje i pisem svojim najmilijima cista slucajnost bez ikakva znacenja... jel ima vas jos sa slicnim problemima o smislu zivota?
Kansas je druga prica, to je jedna od onih drzava koje zovu Bible-belt states, najzatucaniji ljudi Amerike, religije i kultovi cvatu na tim podrucjima, ako nadjes nesto u bibliji, to je to, nema druge, a bogami svasta se da iscupat. Ova zemlja stvarno ima svega, toliko je velika i raznolika da ju je supertesko definirat, i u cemu su najnapredniji su i najnazadniji... samo americka kultura je tako raznolika, ono, bas americka, bjelacka, pa tu dodaj sve imigrante koji su upadali kroz vrijeme... zamisli da spojis od irske do afganistana (to ima jedno 3 satne zone razlike,tako nesto?) sve u jednu drzavu i svi pricaju isti jezik i to im je otprilike jednina poveznica...
Jedna cura iz drzave washington mi je rekla da su te drzave tamo gore jedno vrijeme se htjele ocijepit i vodit svoju politiku, ali nema sanse da se tako nesto desi...
Ovdje ameri vole propagirat kako svi imaju pravo govorit sta oce, i to je stvarno tako, ali isto je tako da ne postoji jaca drzava na svijetu i kontrola je jaka kao da je glavni grad moskva,a ne washington d.c. mos pricat, ali poprilicno si bespomocan, nemres napravit nis, cak i da imas 5 milijuna ljudi za sobom.
Recimo, moj susjed Joe je bio u Georgiji na nekom protestu protiv „school of Americas“ ili tako nesto se zove.... to vam je „skola“ za ubojice, u kojoj americka vlada trenira momke koji ce harat po svijetu za razne paravojne organizacije, svugdje imaju prste, nisam otkrio tajnu zivota ako to kazem, i za tu skolu se zna od '88 ili tako nesto (ko zna koliko postoji vec), i narod protestira vec milijun godina, ljudi preskacu ogradu i idu u zatvor da bi se za njih culo i zatvorilo tu skolu (mislim, kao da ce to spasit svijet, ali ajde, nekima je to zivotna misija i svaka cast braci koje to vodi), ali nema tu nikakve sanse za to. Slobodni mediji su ovdje isto tako poprilicni ridikul, jos jedna fraza, mos pisat sta oces, ali nitko te ne cuje ako nisi velik i mocan.
Neki dan su ubili covika koji je osnovao bandu „bloods&cribs“ iz LA prije jedno 20-30 godina, tu blizu, u zatvoru San Quentin, to je isto velika prica bila, Tookie Williams, radio je sranja dok je bio mladji, i bio u zatvoru milijun godina, onda mu je doslo iz guzice u glavu da je mogao i kvalitetnije trosit vrijeme, pa je pisao knjige za dicu, protiv bandi, nominiran za nobelovu nagradu koliko sam cuo (i onaj propali muzicar iz Austrije, imenom Adolf je, pa to bas i nema neku tezinu).... pogubljen neki dan, jos jedna od onih ogromnih debata kojima se narod hrani ovdje... kruha i igara, to svugdje, za sva vremena....
Htio sam ic sa ljudima s faksa ispred zatvora, iako me je moj susjed Kevin uvjeravao da je to najopasnija stvar koju cu u zivotu izvest jer ce bit brdo ljudi, za i protiv i mogli bi se poklat, jer ipak je ovo Oakland, na kraju me nedostatak prijevoza sprijecio, ali eto, nis posebno se nije odigralo...
Nego, ajde malo veselije teme... bio sam neki dan gledat NBA, Golden State Warriors – Detroit Pistons... Cincor, ovo je samo za tebe – Ben Wallace je doista stoka nad stokama. Onaj foyle od 120-130 kila izgleda smijesno kraj njega. Ima ruku ko moje obje noge skupa. Ne mjereno u zglobu. Warriorsi su inace ove godine poprilicno jaki, ja ne pamtim da sam ikad procitao da su oni u zadnjih 10 godina nesto dobili, ali eto, vremena se mijenjaju, imaju pozitivan skor i puna dvorana je bila.
Karta je kostala 34 dolara, skupo bogami, prvi red gornje tribine, ali to ne preporucam nikome. Daj jos 20-30 dolara, odi dole na parket i uzivaj. Gore, ko da gledas iz satelita, uopce nisi u djiru, a svi oni ljudi iza mene su valjda gledali sve na ekranu, jer je teren predaleko... i da, obavezno playoffs, dok se igra regularna sezona to su bacene pare, najjaca ekipa lige dolazi, svi igraju preko kurca, bez zara i borbe, svaki amer ce ti rec da je NBA losa za gledat, da se pravu tucu i zelju gleda na college basketball..... ovi u NBA su se vec dokazali i usli pare uzimat, a i igraju ljudi svaka 2 dana, pa ih ne optuzujem, dok ovi studosi odgrizu obruc da bi se dokazali...
Ameri su totalni cudaci sta se tice sporta, super biznis i pare se vrte oko toga, a ljudi uopce ne dodju radi sporta... ono, pocinje utakmica, pola dvorane je prazno, ljudi stizu kasnije, kasnije, pa se jede, pa se sece okolo, pa poluvrijeme, pa se opet jede... show sa plesacicama, pa bend, pa najave, padaju majice warriorsa sa padobranima sa krova dvorane, pa nadju 10 debelih frajera (prvih 10 ljudi koji naidju, bit ce) i plate im da plesu nasred dvorane i razbacuju trbusine naokolo, nagradne igre, ma show... to sam dozivio i na baseballu i footballu.... mislim, na baseballu se ne bih uzivio niti da sam udarac dole na terenu, a kamoli gledajuci ga, ali ipak NBA....
Svi ti sportovi imaju brdo prekida i time-outova koji su obavezni za reklame, bez toga nicega ne bi bilo u ovoj zemlji.
Da, jos jedan sok neki dan, gledamo mi final-four NCAA divizija I, soccer. Nas nogomet. Vec sam pricao kako se ovdje moze vrsti izmjena ko u kosarci, uc i izac kad oces i koliko puta oces, kako sat odbrojava unazad i kako sudac zaustavlja vrijeme kod vecih prekida i to sve (uvijek ameri moraju nesto svoje, cijeli svijet lijevo, i jos smo mi izmislili igru, oni desno), ali najvece svetogrdje koje se desilo je bilo kad su u pola prvog poluvremena pustili reklame...
Usred utakmice, what the fuck are they doing, pa ne pustas reklame dok traje tekma kazem ja, nije ovo bejzbol, igra se dalje, nema nekih prekida koji traju 2-3 minute da mozes nizat reklame jednu za drugom.... relax, veli mi moj suigrac pretty ricky, zaustavili su igru.
>??!?!?!??!?! Zaustavili su igru za sta??? Netko je ozlijedjen, mora da nisam vidio, pa ajde, nek im je reklama... ma kakvi, zaustavili su sat i dali ekipama time out nasred poluvremena ZBOG reklama. Zaustavlja se igra kad lopta izadje van oko 21-22 minute for a commercial block. Welcome to America, mi je rekao ricky, it's all about the money. Tako rijetko je nogomet na tv-u iz jednog jedinog razloga. Ne donosi gledanost dovoljno veliku da bi se sponzori bacini na to i zato je sport na marginama i to je to.
Inace, gledali smo nogomet najveceg kalibra u americkim collegima, sve nas je zanimalo kako je to u usporedbi s nama... trce kao navijeni, mislim da je ritam jaci nego u Ligi prvaka, svi su dobri tehnicari, ali u toj silnoj brzini u kojoj igraju se dosta promasuje, sto je razumljivo, ali fino je to rekao Brazilac Gui – nogomet bez inteligencije, bez razmisljanja i osjecaja... inace, ekipa koja je dobila, Maryland je bila i najjaca, trener im je Makedonac Saso Cirovski, vidi se njegova ruka, jer za Amere igraju dosta po podu, on nema ni jednog stranca u ekipi sto je svjetsko postignuce onda... prve sezone kad je dosao imao je 3 pobjede i 14 poraza, druge 14 pobjeda i 4 poraza ili tako nesto. Valjda covjek zna posao onda. Cuo sam da prati igrace kroz cijelu srednju, ima ih iz cijele amerike... dok nauce igrat, bas igrat, trebat ce im jos dosta dosta takvih trenera.... iako je on vise izuzetak nego pravilo, Ameri su se ugnjezdili na tim trenerskim pozicijama i ne mrdaju bas, iako nemaju 3 ciste, velika vecina. Za primjer, Jurgen Klinsmann se prijavio za posao na nekom collegeu u Los Angelesu dok je zivio tu, ali odbili su ga i uzeli nekog lokalca... za one koji ne disu nogomet, Jurgen Klinsmann je sad izbornih njemacke nogometne repke. Ali sta ces, nekvalificiran ovdje.
Da, Barbarela mi je rekla da je onaj moj mail za muzeve o nogometu bio edukativan za nju i da se potrudila procitat svaki detalj i da je naucila nesto u tom sportu (sta sportu, najvaznijoj sporednoj stvari na svijetu! Ili ako ste ja, jednoj od vaznijih glavnih stvari na svijetu), nisam ga zamislio s tim ciljem, ali eto, drago mi je da moji mailovi imaju i takvu funkciju.
Prekjucer sam i sluzbeno usao u bozanske dvore, to sam postigao slijedecim cinom – ukrao sam dvd player od Meksikanca! Znate vi sta to znaci, koji je to pothvat!!!! Kao da u crnogorca izazoves zelju za radom ili u japanca za ljencarenjem, to je na istom nivou. Ja i Englez smo htjeli gledat filmic, Ricardo je spavao, pa smo bili prisiljeni upast mu u sbou i pokupit sta nam je trebalo. Naravno da sam ja sve obavio, da je Tim isao, on bi vjerojatno uzeo sve, proglasio njegovu sobu kraljicinim teritorijem, uzeo Mexosa u ropstvo i onda otvorio fabriku Reeboka. :-) Never happened!
Ovdje se je proculo da ja pricam spanjolski (mo's mislit), jer mi se jedan Meksikanac koji ovdje radi obratio na spanjolskom... bilo smo za stolom, ja i Brazilac pricamo nogometasici iz Kanade kako kod nas nema zenskog nogometa, to je oksimoron, ne postojece, ako zene mogu smislit nogomet, to je zato jer su u zivotu pogledale milijun utakmica jer nije bilo druge televizije u kuci. Jedino drugo objasnjenje je da im je decko bio fuzbalija, ili su sanjale Allesandra Nestu ili Beckhama, jelda Zorica? J uglavnom, Kanadjanka se sva cudi kako toga kod nas nema, kad odjednom Meksikanac Samuel iz vedra neba prospe par recenica na spanjolskom upuceih meni! Razumio sam samo mujeres i fudbol, i shvatio o cemu prica, ali od cudjenja mi je trebalo da mu odgovorim na engleskom da ne pricam spanjolski, dok se Brazilac trgao od smijeha kraj mene... ja velim, no hablo espanol, a on ce – kako ne pricas???? Cuo sam da pricas spanjoski sa kuharom Arturom! Tad sam se i ja kresnuo smijat, ako je tih 2 minute kvazi-komunikacije pricanje jezika, onda pricam i svahili! Na kraju smo se razvezali u prici kako je bio u Beogradu jednom i tamo se opijao s bracom balkancima, kao da je nas domaci, a ne dosao iz Meksika. jeste li sumnjali u tako nesto?
Ovdje je car jedan Kenijac, koji naravno trci za nas faks, da li vam je ista drugo osim dugih pruga palo na pamet? Nema sanse. Decko je car, zna brdo toga, ovo mu je treci faks u Americi, zadnji je bio Hawaii Pacific. Pricao sam s njim o trenerima ovdje, imao je iste probleme kao i ja, kaze „ameri treniraju previse“, ne trebas toliko trenirat, covjek treba imat vremena za odmor, psihicki ponajvise, da se zazelis svega toga...ali to je tako u americkoj kulturi... tako je u svakom sportu, oni ne poznaju rijec kvaliteta, sve je u kvantiteti, dakle 2 treninga ma kako usrana bila su bolja od jednog, to je stvar mentaliteta... onaj momak koji se dize u 5 ujutro mu je teammate, trenira 2 puta dnevno, to je amer ili bar taj nacin razmisljanja... na pocetku ga je jednom Amer pobijedio i onda je proradio kenijski ponos i onako supermirno u svom stilu je rekao – „to mu je bilo to, nece me vise pobijedit“ i tako je bilo do kraja sezone... 10 dana prije nationals je iskrenuo zglob i jos uvijek stigao bit 16 u Americi. pitao sam ga ja kako je u Keniji, veli da imaju oko 25 milijuna Kenijaca i 30 milijuna izbjeglica, jer svaka drzava oko njih je imala gradjanski rat u zadnjih 10-15 godina, ako jos ne traje. Zamisli drzavu u kojoj je vise izbjeglica nego domaceg stanovnistva, ajme problema... svako toliko popljuje crnacku populaciju u Americi koja se zali da je zatomljena (a stvarno je, nema se tu sta rec), kaze, „daj nemoj srat da nemas prilike u zivotu, odi u Keniju, pa reci imas li priliku ili nemas u zivotu“... „opljackaju te, zoves policiju, dodju za 4 dana i jos im trebas platit benzin da bi dosli...“
Ovih dana posebno me je uveseljavao Takashi, najsramezljivije stvorenje svih vremena, Japanac, naravno. Bili smo gledat odbojkasice na jednoj tekmi i uspio sam ga natjerat da mi kaze koja mu se cura iz suparnicke ekipe najvise svidja, ni sam nisam vjerovao da sam uspio u toj mission impossible. Taj momak je pravi Japanac, uci ko navijen, kad god ga pitas sta radi, study, study, study, daleko daleko previse. Ali treba mu dok svu kemiju pohvata na engleskom, pa ajde. Jednu vecer je osvojio moje srce kad se pojavio na veceri, sjeo s nama za stol i rekao – „dobra vecer“. !!!! ajme, razgalio mi je dusu ko da si ditetu da cokolade.
Pitam ja njega otkud mu to, veli on opet onako japanski sluzbeno, ali sa strasnim osmjehom i ogromnim naglaskom „i was interested in learning croatian language and i found it on the internet“... sad me pozdravlja sa „vidimo se“ i slicnim izrazima, uvijek izvuce neki novi. Zivio internet!
Ajde, sad stavljam slike na net, pa cu poslat link di se to da pogledat, 1.semestar ovdje, slijedeci mail bit cu u 2006., pa se cuvajte, svako dobro u Novoj, srican Bozic ki ga slavi, svim ostalim antikristima i komunjarama s ove liste - sretan svaki dan.
Ajde, vidimo se tu setimanu
Ciao
Kepac srednji

p.s. ovaj mail sam poceo pisat u subotu navecer, paralelno sa stavljanjem slika na net. Sad je ponedjeljak, 8.47 ujutro, nisam spavao cijelu noc; 3 baby swedes odlaze danas, pa smo se cijelu noc zajebavali, isli u taco bell, gledali filmove na velikom ekranu pod dekama, pa na dorucak. Govorimo si da se svi ufuravamo u nove vremenske zone u koje cemo uletit u slijedecih par dana, svaki izgovor je dobar... gledali smo Eurotrip, glumi i Rade Serbedzija. Koliko se veselim povratku doma na misec dan neka vam docara moj uzvik kad se Serbedzija pojavio na ekranu – „Ah, Rade!“, ko da smo mi stari drugovi iz partizana... :-)
p.p.s. slike, tu - http://pg.photos.yahoo.com/ph/kepacinusa/my_photos


- 18:04 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • storije iz kalifornije...

Linkovi