kepacinusa

subota, 19.11.2005.

za muzeve (11/19/05)

Evo, da sam i ja ulovio malo vremena i napisem “koju rijec”…
Izvinjavam se svima kojima nisam odgovarao na mailove, guzva, guzva…
Kad nije guzva, onda si moram uzet frei da dodjem k sebi opet…
Sad gledam moj zadnji mail, sta sam to nabaljezgao i kad je to bilo.... davno bogami, 19.10., to je skoro misec dan!
Inace, stavio sam sve svoje mailove na blog, vama cu ih i dalje slat ovako mailom, ali recimo za mog zrmana kemala koji se tek ukljucio, sve ce ih naci tamo – kepacinusa.blog.hr
Rekle su mi katja i renata da samo baljezgam o fuzbalu, a sta ces, nesretnik sam od rodjenja, ovdje mi je to pola zivota.
Bilo.
Velim bilo, jer sezona je gotova i nema nista do druge godine. Meni je to jos uvijek nepojmljivo, igra se 3 mjeseca i poslije kud-koji-mili-moji ili kako vec ide ta komunisticka uzrecica... (sve sto je bilo prije '90 je meni komunisticko)...
Zanimljivo je kako sad svi fuzbalije za ruckom pricaju o necem drugom, nogomet nije vise u prvom planu, vec – di ces za thanksgiving, saznajes koje predmete ti suigraci uzimaju, zivotni planovi, koliko su pizdarija meksikanci ukrali.... :-)
Salim se, nisu ukrali nista (a i da jesu, ko da bi ja znao), ali kad god stignem ja sve latinose operem s nekom forom kako su latinosi lopovi... sve viceve sa srbima lopovima i crnogorcima lijencinama sam pretvorio u bili jednom hrvat, svedjanin i meksikanac...
Zanimljivo kako ti se promijene cak i vicevi, nemres vise ispricat nista sa mujo i haso.
Totalno me razveseli kad mogu sa poljskim-svabom nesto izgovorit na hrvatskom i da on to shvati... neki dan je on (gregor) bio bolestan, dao sam mu maxflu koji sam donio od doma, pita me on koji je glavni sastojak, paracetamol ili sta vec, ja sam ga probao cimnut procitavsi prvu liniju ispod „maxflu“ rekavsi – the main ingredient is „okus limuna“, evo tu pise.... on se pukao smijat, kaze, „ivane, mogao si bilo koga ovdje dic na tu foru, samo mene ne“.
Okus limuna se na poljskom kaze slicno ili isto, imamo takvih rijeci, kladim se da bih citajuci poljski shvatio podosta, kao sto je bilo i sa ceskom bracom prije 3 godine...
Dakle, daj da ja zaokruzim tu nogometnu pricu i bit ce dosta toga za ovu godinu...
Beskrajno mi je zao sta nema vise ni treninga ni utakmica, uzivao sam kao nikad u zivotu, u svakom treninga, unatoc trenerovim baljezgarijama, igrao samo za sebe, za svoj gust...
I igrao ko bijesan...
Mislim, nisam se ja promijenio ni mrvicu, vec 2 mjeseca odlicno igram, ali eto, toliko je trebalo mom treneru da prvi put porazgovara sa mnom...
Igrali smo brdo laganih utakmica pred kraj regularne sezone (raspon ekipa je nevjerojatan, od igraca koji komotno mogu bit profici, do ljudi koji doma ne bi ni pokusavali igrat rekreativno), u jednoj takvoj smo igrali s vojnicima, CSU Maritime, usao sam u igru, letio po terenu i u 10 minuta namjestio 5 zicera. Lijevi bek! To mi se u zivotu nije desilo... valjda zato jer je na toj strani veznjaka igrao amerikanac koji trci za trojicu, ali ne moze utrcat u prostor u pravo vrijeme pa da ga jebes... ja sam to obilato koristio, samo bih pokupio neku dugu loptu, odvukao je do linije i odigrao povratnu... mogao sam i zabit koji gol da sam bio sebican, ali tad to ne bih bio ja.... i onda, me treneri zovu do linije i kazu da vise ne idem u napad, da previse vodimo i sad igramo possession, kako bi nasa igra lijepo izgledala... i to mi priopce na nacin kao da sam nekog ubio... ali ajde...
10 minuta prije, kad sam ulazio, trener mi kao i inace kaze – go and have fun. Tako je on zapamtio hrvata, „croatian guy wants to have fun“ aludirajuci na moju recenicu s pocetka sezone da je nogomet prvo zajebancija, poslije sve ostalo... nema on pojma o cemu ja pricam, kako bi rekao fistric, on soccer dozivljava kao tezak fizicki posao... croatian guy did have fun, punih 10 minuta...
To meni jos nikako nije jasno, ljudi ovdje jednostavno ne razumiju igru, nasa 2 lijeva vezna igraju kao prvo toliko siroko, da vise nisu vezni, nego klasicna krila, ali ne znaju kad krenut, samo trce gore dole i onda kad se slucajno nadju u situaciji da centriraju – ne mogu pogodit sesnaesterac! Jedan od njih ce sad kad zavrsi faks ic na tryouts za bit kicker u onom njihovom footballu... on igra prvih 15 minuta, trci sve u sprintu ko navijen, ne ukrade ni jednu loptu niti natjera koga na pogresku, ne probije bok niti jednom i onda trazi zamjenu da uzme daha...veliki promet, nikakva zarade kaze se kod nas...Ali eto, obojica su bili seniors ove godine, to ovdje puno znaci, i onda igraju stalno...
2 dana prije cetvrtfinala playoffa (nakon regularne sezone igra se playoff za regional champions i onda dalje ides na nationals) neki bezvezan trening i veli mi svicarac toby – uzivaj, gledajuci ga (brazilca souzu) kako igra, ovo nam je mozda jedna od zadnjih prilika, cim izgubimo, nema vise treninga... kao da je znao, 20 minuta nakon toga, souza padne kao pokusen i iznesemo ga s terena dok se drzao za zadnju lozu... u slijedecoj akciji, sudare se 2 amera kao u sudaru iz njihovog footballa, jednom napuknu rebra... tako je to kad se igra bez faula... i mi na treningu redovito tako igramo, ozlijedi nam se jedan mladac, netko ga je pokosio i sjebao mu zglob, trener veli – we had a nice, hard practice today... ovo ce bit nepojmljivo svima koji su doma igrali nogomet, svaki trening mi obavezno moramo nosit kostobrane!!!!!
Naravno da to nikad u zivotu nisam dozivio, ali eto, ni prva ni zadnja takva...
Ja i hondurasanin smo pukli od smijeha jedan dan na treningu dok smo igrali na male, nasa ekipa je sve pregazila, pa smo gledali sa strane i komentirali kako nema faula... u tom trenu dok mi cakulamo o tome, dvojica se nadju u duelu, jedan napravi faul (ne svira se), pa drugi napravi faul (ne svira se), uleti treci u pomoc (ne svira se), jedan zavrsi na podu (nema faula), lupa se na sve strane i onda cujes zvizdaljku – handball!!!!! Od 6 faula koje smo vidjeli, trener svira ruku!!! Pitaj boga kako su svi ozlijedjeni onda, ja sam na pocetku sezone imao laganu ozljedu zgloba i od tada sam zamatao zglobove svaki trening. Svaki svaki trening, nas par tako, kod fizioterapeuta prije treninga da te sredi... bolje sprijecit nego lijecit...
Taj momak souza, nas daleko najjaci igrac, najbolji s kojim sam ikad igrao, drugu sezonu odlazi na drugi college, najbolji u nogometu u nasoj ligi, Lindsey Wilson, KY, nemre on vise trpit ovog naseg trenera i njegove gluposti... srecom, osposobili su ga za slijedecu tekmu, dao je 2 gola, eurogola (sad vise necu govorit eurogola, nego kako to vele u latinoamerici – golasso)
Nego, ta neka promjena u mom tretmanu u ekipi, ona se desila dan prije cetvrtfinala playoffa, trening kao i svaki drugi, trener mi dodje i nakon sto mi se 2 mjeseca nije obratio osim sa „croatian guy wants to have fun“, kaze mi da vec duze vrijeme uziva u mojoj igri i da sutra pocinjem utakmicu...
Koji majmun, mislim si ja, ekipu treba uigrat, da legnu jedni drugima, ne mijenjas to dan prije najvaznije utakmice sezone... i jos, da je barem izbacio iz ekipe nekog kog je trebao po misljenju svih prisutnih, vec je sve poremetio i trebao je ispast svedjanin koji je po meni nas najjaci veznjak... ajde, komplimenta, stvarno sam dobro igrao kad je on trebao na klupu... po meni kriva odluka, ali eto... i da, zadnji sam od 5 pucaca penala (jer ako igras nerijeseno u playoffu, lupaju se penali za prolaz dalje), valjde jer sam na treninzima sve tukao u raslje, dakle najodgovorniji, a do jucer nitko i nista...
Dodjemo mi na tekmu, ponovo rosade, ulijecu neki novi igraci, ja ipak na klupi, pa igrao pol sata, dobijemo lagano 3-0...
Slijedecu tekmu, polufinale, letimo u LA, profulamo 5 zicera, izgubimo 2-1 protiv ekipe koju bi dobili 7 od 10 puta, ali eto, to je nogomet i sezona je gotova... brzo i efikasno...
Sad se polako ima vremena za druge stvari, bio sam na hokeju na ledu 2 puta, UC Berkeley – USC (lose), prekjucer na NHL-u u San Joseu, sutra idemo gledat college football, stigao sam i bit bolestan dan-dva, ali proslo, izlasci i sve to ce doc na svoje laganini...
Drugi tjedan je thanks giving, jedan od onih blagdana koji postoje samo ovdje, pa sam odlucio umjesto las vegasa u southern californiju, san diego i preko malo u meksiko koji dan... promijenit klimu malo, bit cemo svabo, 2 sveda i ja ugosceni kod jednog suigraca par dana...
Ajde, pisat cu drugi mail o drugim dogodovstinama, sad idem spavat, tek sam nekako otjerao japanca iz sobe, on bi se raspravljao da argentina igra ljepse od brazila, bio je u argentini proslo ljeto, pa mu je argentinsko govno zlatno odjednom, :-)
ovaj mail je bio samo o nogometu, slijedeci ce bit primjereniji pametnijem spolu.
Ciao

- 08:51 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • storije iz kalifornije...

Linkovi