kepacinusa

subota, 22.10.2005.

intro to california (08/21/05)

evo, nedjelja je popodne, propali su neki planovi za odlazak do san francisca, tj. odgodjeni to slijedeceg vikenda, pa da se ja malo javim...
ima vas svakakvih, nestrpljivih da nesto procitaju, zao mi je sto ne mogu svima ponaosob odgovarat, pa ce ovo bit just fine, kao i zadnji put uostalom...
bozica, jel ovako ok?
majko, evo javljam se, zar ne? daj ne pizdi za sitnice...
planirao sam kupit komp danas, ali sacekat ce do drugog vikenda, pa cemo onda razgovarat za djabe i budem na nekom messangeru...
dobro sam, ziv i zdrav, dosao nekako do tog oaklanda u kaliforniji, nakon 25 sati putovanja i gubljenja po aerodromima i sl...
ispricavam se onima koje nisam stigao vidit ili cut dok sam jos bio u HR. a jebiga.
trenutno sam u sobi, tipkam na cimerovom kompjuteru koji sadrzi svakakve cudne znakove - svedske. netko bi rekao (ja) da su ameriske tipkovnice sjebane, ali ova... ima barem jedno 4 slova a u raznim verzijama...ĺäö i slicne gluposti.
rekoh, putovao pun klinac, zbog kasnjenja u munchenu propustio avion za san francisco, ali imao srecu sto je u roku 2 sata isao jedan za oakland. (to je i blize faksu, jer sam ja bas u oaklandu) zajebancija je bila za pomocnog trenera koji me s pola zenske nogometne ekipe cekao i trazio 2 sata po san francisco international airport... i za mene sto sam morao iskrcat 30 dolara za taksi do faksa... vozio me afganistanac koji je mislio da sam arapin... ako me on progutao kao arapina, onda stvarno...
i dodjem ja tako u 1.30 ujutro na faks, nema mrtve macke na campusu - samo 5 srna!!!!
da, da, 5 srndaca se gubi oko zgrada na faksu, a usred grada smo, samo na brdascu...
nekako se smjestim, upoznam 5 ljudi usput itd, itd, cut the crap...
cimer mi je daniel, mali svedjanin od 60 kila, brz ko strijela, u ekipi Holy Names University nas ima preko 20 stranaca, jedno 10 svedjana (jedan se zove zajid, drugi vladimir, mo´s mislit svedjana), 4-5 brazilaca, 1 mexos i 4-5 americkih meksikanaca, (vec) legendarni englez s nevjerojatnim naglaskom s kojim se svi sprdamo, 2 japanca (jedan me naucio par japanskih fraza, drugi ne zna beknut engleski), 2 svicarca (koji pricaju svicarsko-njemacki dijalekt, nema apsolutno nikakve veze sa stvarnim svapskim), pa ce sad doc nijemac mustafa, svaba od glave do pete.... uglavnom, ima nas iz svih plemena i rodova... da svijet propada i da treba sacuvat par ljudi, uzeli bi holy names university soccer team.
trener je amer, nema 3 ciste o nogometu, neki dan na sastanku nam prica kako je bio profesionalni bejzbolas.... di toga ima, covjece????
ali valjda voli nogomet, pa se ufurava u to...
bar je skupio dobre igrace, ionako mi igramo.
cilj je vrlo zanimljiv, national championship NAIA lige (nije NCAA, ovo je jace, jer igra vise stranaca) u daytona beach, florida, sta bi rec - najbolji u americi.
ovaj tjedan je bio naporan, a tek slijedeci...
vremenska razlika me prala jedno 5-6 dana, budio sam se u 3,4,5 ujutro i blejao u zid,a umoran ko pas...
slijedeci tjedan imamo 2 treninga nogometa dnevno, plus vecernju u tereteni, sa trenerom koji se zove omar, neki mulat u crnom mercedesu, ultimate fight borac, sa ogromnom posjekotinom ispod brade (od tuce naravno), mrcina uglavnom, nije cist, radimo nesto sto se ovdje naziva "family time with omar"...starosjedioci ovdje su rekli da zamislim najgori trening u zivotu, stavim to na kvadrat, i tako 3 serije... svi rade, recimo izdrzaj za trbusne, jedan spusti noge, cijela ekipa ponovo....tko ziv, tko mrtav...
daj boze zdravlja...
imamo i zanimljive (citaj: nebulozno ludjacke) metode treninga, igramo medjusobno, tko izgubi (na najobicnije treningu, da se razmemo) trci supersetove (120 yardi, pa gore-dole 40 yardi 3 puta - tko ne istrci u vremenu, cijela ekipa sve ponovo)... gle, vec sam poceo u yardima pricat... moram se malo pazit....ako izgubis s 2 gola razlike, 3 superseta, 3 gola - 4 superseta, itd...
uglavnom, veselo je...
i sad - ok ako te zapadnu 2 brazilca i sved, ali ako imas 3 amera u ekipi - man!
oni stvarno malo zaostaju za internacionalcima ovdje sto se nogometa tice.. ne fizicki, ni tehnicki, ali jednostavno ne kuze igru i gotovo. ko recimo ja baseball.
ovaj tjedan moram selit u drugi dio doma, jer je dom podijeljen na under i over 21, zbog alkohola... sobe su vise nego solidne, nemam zamjerki, kao ni na zacudjujuce solidnu hranu (zasad je samo poprilicno nemastovita, ali poboljsat ce se kad ulete svi drugi studenti), zasad smo tu samo mi fuzbalije, par kosarkasa, odbojkasice i nogometasice...
dobar momak je jedan turcin iz istanbula, bora, kad smo se upoznali, prvo sta je mi je rekao je bilo "jebam ti mater" uz dovoljno velik osmjeh da se nasmijes i uzvratis istom mjerom... htio je pokazati sto su ga braca hrvati naucili prije...
ajde, sad, da sacuvam nesto materijala za drugi put, recimo drugi vikend, jer preko tjedna sumnjam da cu radit ista drugo osim spavat, jest i spavat, osim treninga.
jelena, zvrcnem te danas, zarko tebe isto, silvia javi se kad dodjes u USA
kad dobijem telefon, komp ili sto vec, dobit cete, zasad pisite kaj ima u vas, tj. u nas.
memo, si uso u big brader ili ne?
vaco, ne javljas se, dolazis na west coast ili ne?
robi, mozda igramo u san joseu u utorak, pa ako imas zeita da se vidimo...javi na ovaj mail.
cuvajte se, pozdrav peri bencicu,da brzo ozdravi, jaka prenesi mu.
cujemo se
pusa
ivan

p.s. ovdje nisam ajvn, vec ivan, s naglaskom na a. bolje ista nego nista.
p.p.s. neki ste u "to" polju, neki u cc, neki u bcc, to je zbog jahua, nece poslat sve u jednom.


"I will hate Omar".
___________________________________

Ivan Kepcija
Holy Names University
3500 Mountain blvd.
Oakland, CA 94619
USA
___________________________________

tako nesto ce bit moj potpis od sad na dalje.

- 05:31 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • storije iz kalifornije...

Linkovi